VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!

20 april 2010 - Bedford, Massachusetts, Verenigde Staten

Hallo allemaal!!

Zoals jullie allemaal wel weten wa het vorige week mijn verjaardag, en dat hebben we goed gevierd. op mijn verjaardag zelf konden we jammer genoeg niets doen wat we hadden een Bingoavond voor Relay For Life georganiseerd. ( Relay wordt georganisseerd door The American Cancer Society, zij zamelen geld in voor de strijd tegen kanker) jammer genoeg was onze Bingoavond niet zo'n groot succes. Bijna niemand wa komen opdagen. Maar we hebben on toch goed geamuseerd. Vrijdag avond was dan mijn feestje. Ik had een paar menen uitgenodigd, en we hebben gewoon hier wat gebabbeld en gelachen. We hebben ook een paar zotte spelletjes gedaan zoams twister. :) Ipv een grote taart hadden we gewoon allemaal kleine cakjes gemaakt, chocoladecake natuurlijk. ;) Het was echt een hele leuke avond. :)

Zaterdag zijn we dan met de familie naar Charlestown, Rhode Island gereden. (ook wel gekent als Quonnie) Wendy haar broer heeft daar een 'klein' vakantie huisjes. Het was echt leuk om er eens tusen uit te zijn. We hebben niet echt iets speciaal gedaan, gewoon ontspannen. Ik ben een paar keer op het strand gaan wandelen en heb wat boekjes gelezen. Maandag namiddag zijn we dan terug gereden naar bedford. om nog wat meer boekjes te lezen ;)

groetjes

1. olaf:
    20 april 2010
    ja intressant schat leuk heel leuk mooie fotos ly
  2. olaf:
    20 april 2010