BHS Fashionshow & BEST Circus

22 maart 2010 - Bedford, Massachusetts, Verenigde Staten

hoi hoi

Er is weer al een weekje voorbij gevlogen. En wat voor een week! Aangezien musical voorbij is had ik heel veel vrije tijd, en het was dan nog eens mooi weer ook! Zondag en maandag heeft het hier de hele tijd geregend maar dinsdag is de zon beginnen te schijnen en hij is niet meer weggegaan. Het is deze week tot 20 graden geweest! echt zalig. Maar goed ook, want heel veel wegen stonden gewoon blank van de regen, leerkrachten konden niet op school geraken, en bij heel veel gezinnen stond de kelder onder water. Wij hebben iets meer geluk gehad. alleen vlak voor de garage poort lag water en voor de rest niets. Het grappige is dat er hier en daar nog sneeuw ligt! Waar ze de sneeuw bij elkaar geschoven hebben blijft die natuurlijk lekker lang liggen.

We hebben goed van het mooie weer geprofiteerd. Marijke en ik zijn heel de week met de fiets naar school geweest. Donderdag zijn Allegra en ik een ijsje gaan eten en vrijdag hebben we de hele namiddag buiten gezeten. We zijn bij het meer gaan wandelen.

Vrijdag avond was er een modeshow bij ons op school. De winst gaat naar de Senior All night Graduation party. Na de graduation laten de seniors zich vrijwillig opsluiten in de school en dan worden er allemaal activiteiten georganiseerd. Schijnt heel leuk te zijn, dus ik kijk er al naar uit!

De modeshow werd dus ook georganiseerd door seniors, verschillende jongens en meisje hebben galakleding geshowd. Ik vond het wel leuk gedaan. sommige hadden dan zo grappige poses en er werd ook iets over de modellen verteld. Wat ze op school allemaal voor activiteiten deden, waar ze volgend jaar naar toe gaan, ... en sommigen hadden hier iets heel ludieks van gemaakt. jammer genoeg waren er niet zo veel mensen. Het waren vooral ouders en een paar vrienden van de mensen die wat meededen. Er was ook een tombola met allemaal leuke prijzen. Marijke en ik hadden meegedaan voor basketbal tickets maar jammer genoeg hebben we niet gewonnen. Omdat we geen vervoer hadden, behalve meer dan een uur voor dat we daar moesten zijn, zijn we eerst nog iets gaan eten bij Ginger, dat fantastische sushi restaurantje hier in Bedford! Het was echt een heel leuke en gezellige avond.

Zaterdagmorgen zijn we dan nog een beetje community service gaan doen. De oudervereniging van de lagere school had een circus/kermis georganiseerd. Marijke en ik hebben geholpen met een van de spelletjes op de kermis. Het was best wel vermoeiend want we hebben 3u lang moeten rechtstaan en het spelletje opnieuw en opnieuw uitleggen, en cadeautjes uitdelen als ze het goed deden. Wij stonden aan de fishingbooth. Ze moesten een vislijn over een 2m hoge plank gooien. een van ons stond dan achter die plank en als hun dat lukte hing die daar een klein visje aan. Dat was dan hun prijs. Natuurlijk waren het geen echte vissen, maar stikertjes, plastic visjes en gommetjes. Sommige kinderen waren echt verbaasd! Echt leuk om te zien. Maar we waren toch blij toen we naar huis konden.

's avonds hebben we dan nog samen gekookt. Marijke had samen met een vriendin het gekke idee gekregen om sushi en dumplings te maken En ik mocht ook helpen. Eerst zijn we allemaal samen gaan winkelen en toen konden we beginnen te koken. Het was heel lekker alleen waren de dumplings een beetje uit elkaar gevallen omdat ze allemaal ana elkaar plakten. Maar het was nog steeds lekker :)

En dan nog het laatste groote nieuws: volgende week ga ik nog een laatste keer verhuizen. Over 3 maandjes ben ik dan alweer thuis!!! Maar eerst ga ik de rest van de VS nog een beetje onveilig maken. :)

Zo ik heb deze week weeral lekker niets gedaan, zoals jullie wel kunnen lezen! :P

Groetjes en tot volgende week vanop de nieuwe locatie! ;)

1. olaf:
    22 maart 2010
    lijkt een geweldige week succes met de VS onveilig te maken
    xxxxxxxxxxxxx ly
  2. An S.:
    27 maart 2010
    Heyy :)

Ik lees dat het heel goed gaat met u in de VS. =D
    Maar nog niet zo heel lang meer en dan zijt ge terug thuis. Spannend!! =D
    Ik mis u op regenboog! Er zijn niet zo veel 'oudjes' meer =p
    Dus ik zie u over 3 maanden!
    Amuseer u nog!!

Xx. An
  3. Els:
    27 maart 2010
    jep nog 3 kleine maandjes :) Ik had al gehoord dat er veel nieuwe mensen zijn op de regenboog. Ik kijk er al naar uit om ze allemaal te lere kenne, en natuurlijk ook om terug met de 'oudjes' samen te werken :)
    tot gauw!!!
  4. olaf:
    28 maart 2010
    hopellijk he dat ge er naar uit kijkt he :)