Verhuis 2!!!

29 maart 2010 - Bedford, Massachusetts, Verenigde Staten

hoi!!!

jep je leest het goed, ik ben weeral verhuisd. Zaterdag avond ben ik naar mijn laatste gastgezin verhuisd. Alles is goed verlopen. Ik heb mijn eigen kamer en badkamer. :) Ik heb nu al elke keer mijn eigen kamer gehad. Ik ben dat nu gewoon dus mama en papa als ik thuis kom ... ;) Ik vrees dat ik dat in Leuven zal moeten gaan zoeken. :( Arme rotverwende ik :P

mama Wendy en papa Eric hebben 3 kinderen. Courtney is de oudste en zij is een junior (5e MB), Eliza is een Freshman (3e MB) en de benjamin van de familie is Ben(jamin), hij is 12j. Een lekker groot gezin dus, das wat anders dan thuis.

Deze morgen ben ik met mijn gezin naar de kerk geweest. De diensten zijn hier echt veel leuker. het was de laatste dag van hun pastoor en het was dan ook nog eens palmzondag dus het was wel een bijzondere dienst.

Daarna zijn we gaan lazertaggen met de jeugdgroep van hun kerk en nog een andere kerk uit Bedford. Bij lazertag mag je op elkaar schieten met laserguns, en voor elke persoon die je raakt krijg je punten en elke keer als je geraakt wordt krijg je punten af en kan je 5 sec lang niet meer spelen.  Het was echt heel leuk. We hebben 3 spelletjes mogen spelen.

Voor de rest is mijn week redelijk rustig geweest. Gewoon school en genieten van de rust. :) Zaaaalig!!!

1. olaf:
    29 maart 2010
    hey schat lijkt mij leuk geniet van de laatste maanden zit er een goed weekend uit en klinkt als een leuk gezin
    xx hvj