Happy Easter!!!!!!!

6 april 2010 - Bedford, Massachusetts, Verenigde Staten

Hoi!! Hier ben ik weer!

Eerst en vooral een gelukkige verjaardag aan al die mensen die jarig zijn in April, het zijn er veel teveel. Ik hoop dat ik niemand vergeet! Maar de belangrijkste is toch wel mijn papa :) Een dikke proficiat met je 47e(?) verjaardag!

Ik woon ondertussen al een week bij de staceys en alles gaat goed. Ik ben al helemaal geinstaleerd. Vrijdag hadden we maar een halve dag school omwille van Goede Vrijdag. Daar hebben we goe van kunne profiteren want het was 30 graden buiten, en dat is het hele weekend zo gebleven! We zijn met een paar mensen wat gaat eten en daarna hebben we rondgewandeld. ‘s Avonds ben ik naar Allegra geweest voor een Harry Potter film avondje. :) We hebben jammer genoeg maar 1 film kunnen kijken omdat Jeremy al om 10u door moest. Aangezien Allegra en ik dat veel tevroeg vonden, hebben we nog watt v gekeken en uiteindelijk ben ik dara gewoon blijven slapen. Dat was te verwachten he ;)

De volgende morgen heeft Louisa met ons rondgereden, zodat wij konden rondvragen voor prijzen voor ons Relay team. Wij gaan een Bingo Night organiseren om geld in te zamelen voor Relay for Life. Dit is een event georganiseerd door de American Cancer Society. Zij gebruiken dat geld voor kanker onderzoek en om mensen met kanker bij te staan en steun te geven. Onze school heeft tientallen teams, elk van 7-15 leden. Bijna iedereen doet eraan mee! In mei is dan het grote event en dan blijven we een ganse nacht op de atletiek piste van de school. In theorie moet er dan de hele tijd van elk team iemand aan het wandelen zijn, maar dat gebeurt naar het schijnt nooit. :P

Zaterdag namiddag ben ik dan met mijn familie naar Eliza’s schaatsshow gaan kijken. Zij doet kunstschaatse, het zag er echt heel goed uit! Omdat het nog steeds zo zalig weer was hebben we de rest van de dag gewoon buiten op het gras gelegen. :P Tot dat we ‘s avonds zijn met z’n allen gaan uit eten omdat hun neef en nicht van Californie op bezoek waren. Hmm Chinees :) Echt een heel gezellige avond.

Zondag was het dan Pasen! Dat betekent dus dat we nar de kerk moesten. ‘s Ochtends was ere en Sunrise service. OM 6U!!! Daar zijn we gelukkig niet naar toe geweest ;) De stacey’s zijn niet echt zo’n vroege vogels. We zijn wel gaan helpen met het ontbijt voor te bereiden en daarna was er dan de mis. Toen we terug thuis kwamen werden we al direct het huis uit gegooid omdat de ‘paashaas’ nog aan het werken was. Na een halfuur mochten we dan eindelijk beginnen te zoeken. Ieder vanons kreeg een envelopje met daarin een tip. Die tip leide naar een andere tip en zo ging dat eventjes door. Uiteindelijk heb ik dan als eerste mijn mandje gevonden! Het was een mandje gevuld met vanalles lekkers. De paashaas had e rook een paar mooie oorbellen en een trui ingestoken. Ik moet wel zeggen dat ze hier een hele slimme paashaas hebben. Tussen al dat snoep verstopt die ook nog eens een tandenborsstel! :)

Zo dat was mijn week

Tot de volgende!

1. Brecht:
    7 april 2010
    Leuk leuk. 't Is daar zo te lezen echt wel het paradijs op aarde ;D
    Trouwens, nog een zalige Pasen hè :D
    Hier bij ons is 't nu paasvakantie en 't is hier nu heel mooi weer. De zon schijnt vollebak en er is nauwelijks een wolkje aan de lucht te zien. 't Wordt vandaag zo'n 20°C.
    Ik denk dat uw paashaas een hint wil geven met de tandenborstel tussen het snoep... Ik heb het al gemerkt aan de binnenkant van mijn mond: van al die chocolade begint mijn mondslijmvlies hier en daar te ontsteken. 'k Zal dus wat meer van de chocolade-eitjes moeten afblijven denk ik :p
  2. Els:
    7 april 2010
    hahahahahaha 20°C, losers! hier is het bijna 30°C en ik ben vandaag naar het strand geweest. Het water was nog een beetje te koud maar we hebben wel lekker kunnen zonnebaden. mn bikini staat er zelfs in :)

pff nee, da doet ge maar als ze allemaal op zijn :) en ja ik denk ook da da een hint was ik begrijp hem gewoon nie :( moet ik er nu voor zorge da mn tande proper zijn voor dat ik chocolade eet om da beter te proeven? :P